Contact Info / Websites

All 54 audio Reviews


_-Dementia-_ _-Dementia-_

Rated 0 / 5 stars

Yo.

Havent reviewed your shit in a while, mate. Good times. I like this one, you've gotten better at mixing.

May be submitting some more stuff soon, got a real metal band in the works. I'll let ya know how that goes.

Peace.

~LR~


People find this review helpful!
Bad-Man-Incorporated responds:

Metal band...nice man!
Yeah the mixing has gotten a lot better. Glad you like it man\m/ Good luck with the band! I get free albums, right? haha.


O- Emotion [Stress] O- Emotion [Stress]

Rated 4.5 / 5 stars

Sweet!

This was pretty much exactly what I needed to finish a Mix CD of music for a party I'm having. Thanks!


HotDecemberSex responds:

Dude, that's awesome =)

You're welcome/Thank you ;)


Timeloss Timeloss

Rated 4 / 5 stars

Pretty tasty.

I rather liked it. A nice beat and a nice groove.



Bigger Than The Devil (S.O.D.) Bigger Than The Devil (S.O.D.)

Rated 4.5 / 5 stars

Wicked..

Makes a guy want to kill babies. And rape mothers.
Seriusly fucking awesome dude. And you say this song is a cover? Ya gotta send me that man, pop me an email at no12dr@comcast.net, cuz I still owe ya a collab mate!
Keep it awesome, keep it live, and KEEP IT FUCKING METAL!!! \m/

P.S. Pop me a review on my cover of "Last Caress" when ya get a chance, it kinda went through the front page too fast for people to look at it.


Bad-Man-Incorporated responds:

I think I mailed you the original. Thanks for that awesome review!! Keep killing babies and raping MOTHERS!


Battle Trenches Battle Trenches

Rated 4.5 / 5 stars

Holy mother of fuck...

Loved the steady rythem man, fuckin' kickass beat. Drums damn near blew my fuckin' head off. And as said before, the rythem guitar was fuckin' exceptional.
I love this song so my, I had to use "fuck" in every fuckin' sentance!
Keep up tha fuckin' METAL! \m/

~LR~


Bad-Man-Incorporated responds:

Ha hafuckin ha! I really would love to revisit alot of these songs when I get even better distortion. KEEP YOUR EARS PEELED!
Glad you like it man, and thanks for the fucking review!\m/


Recall Recall

Rated 4.5 / 5 stars

Goddamn...

That was pretty fricken cool dude! If you weren't out in... God only knows where you are, I'd hella get together and jam with you. Love this song man. Keep up the good work and keep it METAL! \m/


Zakimations responds:

That was one of the best reviews i've ever heard. thanks alot. \m/


Spitoon Splash Spitoon Splash

Rated 4.5 / 5 stars

Pretty fuckin' badass...

I'm really into a more bluesy-metal style myself, been trying to get the 12 Bar down so I can integrate my style. Sounds pretty awesome dude!


Zakimations responds:

Thanks muchly


_+Sins of Others+_(Done) _+Sins of Others+_(Done)

Rated 4.5 / 5 stars

Fucking amazing...

You continue to astound me. Fucking brilliant, mate. So beautiful it made me cry rivers of burning blood.

Whaddya say to a collab sometime after the new year, once I got me some new equipment? I'd love to work on a song with ya.
Keep up the amazing fucking work bro, and keep it METAL! \m/

~LR~


Bad-Man-Incorporated responds:

Definitely up for a collab, man. I have 1000 things on my plate...but yeah dude!

Thanks for the kick ass review!\m/


The Night Bleeds The Night Bleeds

Rated 4.5 / 5 stars

OH SHIT!

This is damn cool man. Straight back to the METAL!!!
Rockin' dude, keep it up! Love the driving beat, this song had motion to it dude. Shoulda been in like, Mad Max or something. Thats a great visual by the way, this song and Mad Max.

AH yeah, I hate to ask, but could you throw me a review of my song, Burning Sands? If ya could, anytime 'd be great!

Peace.

~LR~


People find this review helpful!
Bad-Man-Incorporated responds:

haha, cool thought man, and thanks for the cool review. I will definitely stop by and check it out!\m/


&amp;gt;MY TORMENT&amp;lt; W/Vocals >MY TORMENT< W/Vocals

Rated 4.5 / 5 stars

Badass, Mr.Bad-Man.

Great vocals, gotta love that guttural growl style you got man. Fill up them lungs though, boy, it felt like you ran outta wind in a cupla spots. Gotta remember ta breath, aye?

Keep it METAL, mate, on the edge of me seat for your next one!

~LC~


Bad-Man-Incorporated responds:

Haha, thanks man...tryin out new styles of growls, and some "screamo" shit too..heheh. Its fun...I just need an empty house..My neighbours already think I'm insane...and I fucking am! Thanks for the review again!!\m/